Déjà 3690 propositions ont été soumises
.png?locale=fr)
En sécurité sur la route ensemble ?

Utiliser cette plateforme gratuitement ?

Découvrez toutes les propositions sur la carte
Petrus Turcksinstraat 1830 Machelen - voorrangspunt ter hoogte van Smak Flower wordt niet gerespecteerd
Dit zorgt voor zeer gevaarlijke verkeerssituaties. Maak deze straat éénrichting - in het verlengde van de andere éénrichtingsstraten - richting het centrum van Machelen. Dit brengt de gelegenheid met zich mee om in deze straat de auto's geschrankt te laten parkeren, meer ruimte te creëren voor fiets- en voetpad en het verkeer te vertragen. Vandaag is dit nog een straat waar de wagens beurtelings parkeren... Dit is toch niet meer van vandaag en zorgt voor veel overlast bij wissel. Daarnaast brengt dit ook de gelegenheid met zich mee om meer groen in het straatbeeld te brengen door het middel van bomen of bloembakken. Het verbaast mij dat dit nog niet het geval is en nog niet ter sprake is gekomen bij de gemeenteraad.
S'inscrire pour soutenir
Het licht voor fietsers springt al op groen, terwijl auto's nog oranje hebben. Haastige chauffeurs rijden door, aanrijding soms erg nipt vermeden!
Lichten aanpassen!!
S'inscrire pour soutenir
Fietsers kunnen in beide richtingen op het fietspad. Door de parkeerplaatsen op de Prins Boudewijnlaan wordt het zicht voor de auto's komende uit de Burletlaan gehinderd. Speed pedelecs rijden zo snel dat het soms onmogelijk is om plaats te bieden.
Fietsers in 1 richting laten rijden, geen parkeerplaatsen in de buurt van de apotheek langs de Prins Boudewijnlaan
S'inscrire pour soutenir
-Kruispunt Prins Boudewijnlaan / Den Eeckhofstraat Fietsers rijden in beide richtingen aan beide zijden van de Prins Boudewijnlaan. Voetpaden zijn te smal en er is geen scheiding tussen voet- fietspaden. Snelheidslimiet van 70 Km / uur is te hoog
Snelheid op Prins Boudewijnlaan moet naar beneden. Fietsers in één i.p.v. 2 richtingen. Scheiding tussen voet-en fietspaden.
S'inscrire pour soutenir
Levensgevaarlijke oversteek bij bushalten en winkels, alleen voor fietsers! Geen zebrapad. Te snel verkeer, auto's halen in terwijl je oversteekt!
Je kan nu als fietser oversteken op 3 plaatsen: Zandstraat, bushalte, Bijvennestraat. De afstand tussen de 3 is, denk ik, iets te groot voor drempels of voor een beveiligde oversteek met hekken. Een doorlopende witte streep kan niet omdat auto's vanuit de zijstraten naar het andere rijvak moeten kunnen.
Dus: verkeer verplichten tot traag rijden (30km/u). Hoe? Extra signalisatie? Er zijn ongetwijfeld verkeersdeskundigen die daarvoor efficiënte oplossingen kunnen bedenken.
S'inscrire pour soutenir
De staat van het fietspad is echt een ramp het is slalommen tussen de Putten en verzakte en gebroken tegels. Zelfs nu na werken niet beter
In plaats van klinkers het fietspad asfalteren en aan de kant van het park net iets breder want dit is net te smal.
Denk aan mensen met fietsvakantie en kinderen die er dagelijks passeren.
Opnieuw klinkers leggen zou dom zijn door de komen die er staan
S'inscrire pour soutenir
En Toute Sécurité
Pour améliorer la sécurité routière, nous avons collecté plus de 3 500 propositions à l’automne 2023 ! Nous les livrons à toutes les autorités locales. Mais cela ne s'arrête pas là !
Vous pouvez désormais utiliser vous-même et gratuitement la plateforme pour collecter des données pour votre environnement ou votre organisation !
Où la circulation peut-elle être plus sûre ?
Faites entendre votre voix jusqu'à mid-novembre
Créer un impact
Partagez le projet et appelez d'autres personnes à participer
Une circulation plus sûre pour vous
Nous transmettrons toutes les propositions aux autorités locales
Données ouvertes
Utilisez la plateforme et les données gratuitement