home-page

Déjà 3690 propositions ont été soumises

Où pensez-vous que la circulation pourrait être plus sûre ?

En sécurité sur la route ensemble ?

Partagez le projet et faites entendre davantage votre voix

Utiliser cette plateforme gratuitement ?

Découvrez les details

Découvrez toutes les propositions sur la carte

Vos propositions pour une mobilité plus sûre

veel bla bla maar geen controle elek. fietsen mogen zich alles permitteren overheid kijkt de andere kant uit
de wagen krijgt van alles de schuld maar moet zich wel blauw betalen en alles moet in orde zijn , meer en meer parking word weggenomen , als de wagens verdwijnen zoals ze willen wie zal het onderhoud van de wegen betalen , de werkvoorziening van de mekaniekers die niet meer nodig zijn , waar leven wij in een democratie of wat ik heb mijn ernstige bedenkingen voor de toekomt van mijn kleinkinderen , of moeten ze hun ganse leven achter de pc of tablet of iPhone zitten , iets waar alles in de soep draait en de privacy schend als dit nog bestaat voor ons , ik wens geen dierensoorten gebruiken want die zijn veel slimmer , daarom zeggen ze MENS DOM EN DIEREN RIJK
Willy
0 0
S'inscrire pour soutenir
Parce que la vitesse sur la N29 et de 90 km/h et que le carrefour n'est pas du tout aménagé pour les piétons et les cyclistes qui le traversent
1°) Réduire à 70 km/h la vitesse sur toute la N29 de Jodoigne à Fleurus. 2°) Aménager tous les carrefours le long de cette route pour ralenir le trafic et permettre une traversée sécurisée (ronds-points, feux, ilots centraux, ...) N.B. ce point noir a été identifié dans le projet de Plan Communal de Mobilité de Perwez. Il faudrait lui donner une priorité plus élevée.
Pierre
0 0
S'inscrire pour soutenir
Chaos op de weg, te weten op aansluitende wegen Kapucienlaan, Leo de Bethunelaan en Parklaan door de uit te voeren werken. Povere en gebrekkige signalisatie zonder toezicht of toepassing er van
- Duidelijke signalisatie - Spreiding van de werken en veeeeel betere coördinatie - Toezicht door de instanties en toepassing van de verkeersreglementeringen - Nog meer rekening houden met de zwakke weggebruikers
Dirk
0 0
S'inscrire pour soutenir
maximumsnelheden niet gerespecteerd , bumperrijders , weinig handhaving wegen slechte staat, onveilig, geen aanduidingen gevaarlijke bermen en sloten
een positeif antwoord op alle uitdagingen in vorige vraag
Marc
0 0
S'inscrire pour soutenir
je vais travailler en vélo, la rue (himmer 5500 Dinant) est dans un état pitoyable, il y a des endroits où on ne sait même pas passer en vélo
refaire la route complètement, c'est prévu depuis plus de deux ans :(
Annick
0 0
S'inscrire pour soutenir
Dit is een drukke invalsweg, met veel te smalle fietspaden, terwijl er verschillende scholen in de buurt zijn. Er wordt hier ook vaak te snel gereden, zeker 's avonds en 's nachts (dit is dan vooral een probleem voor nachtlawaai) maar ook overdag.
Veel bredere fietspaden, die de toegenomen "fietsdrukte" aan kunnen. Eventueel een aparte strook voor speedpedelecs. Ideaal zou volgens mij zijn dat deze straat eenrichtingsverkeer wordt, waarbij de vrijgekomen strook gebruikt kan worden voor fietsverkeer. De inrichting van de straat zelf zou ook aangepast moeten worden opdat automobilisten niet "aangemoedigd" worden om snel te rijden. Nu is dit immers een kaarsrechte straat, maar waar je toch maar 50 mag. Dit zet natuurlijk aan tot snel rijden.
Wout
0 0
S'inscrire pour soutenir
Découvrez-les toutes

En Toute Sécurité

Pour améliorer la sécurité routière, nous avons collecté plus de 3 500 propositions à l’automne 2023 ! Nous les livrons à toutes les autorités locales. Mais cela ne s'arrête pas là !

 

Vous pouvez désormais utiliser vous-même et gratuitement la plateforme pour collecter des données pour votre environnement ou votre organisation !

 

Découvrez les détails

Tous les messages