We maken gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken. Met analytische cookies kunnen we het gebruik van deze website beter begrijpen en verbeteren. Je kan analytische cookies weigeren of aanvaarden.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.

Er werden al 3690 voorstellen ingediend

Waar kan het verkeer volgens jou veiliger?

Samen veilig onderweg in het verkeer?

Deel het project en versterk je stem

Dit platform kosteloos gebruiken?

Ontdek de details

Ontdek alle voorstellen op de kaart

Jullie voorstellen voor veiligere mobiliteit

Pour les cyclistes c'est un carrefour sans feu dangereux . Quand on traverse l'avenue Albert 1 on ne sait pas rejoindre la piste cyclable car la bordure est trop haute. On peut emprunter le parking SNCB, mais il faut couper la route pour s'y rendre.
Avoir une piste cyclable digne de ce nom le long de l'avenue du cerf. Actuellement, la ou la piste est marquée il y a plein de trous, cailloux, ....
Philippe
0 0
Meld je aan om te reageren
La N533 (BLC/Nivelles) : route assez sinueuse et étroite par endroits- à Henripont des riverains doivent même y stationner- ce qui entraîne beaucoup de dépassements dangereusement ; bordée de champs, elle est souvent inondée en cas de forte pluie.
Veiller à acoir un revêtement adéquat. Interdire la circulation des engins agricoles aux heures de pointe ou mettre des caméras pour dissuader les automobilistes de faire des depassements sans visibilité. Par ailleurs cette nationale est toujours plus empruntée par des cyclistes et un aménagement correct de voies cyclables est à envisager d'autant que lorsque les cultures sont hautes, ils sont parfois invisibles du fait de la sinuosité de la route.
Nathalie
0 0
Meld je aan om te reageren
Het Laar en in het verlengde De Oude Landen en aanliggende straten waren oorspronkelijk een landelijk baantje en strtaten tussen de Kapelsesteenweg en de verdere gelegen Veltwijklaan in Ekeren. Het werd in enkele jaren een "sluipweg" . .
Het district en de dienst van de bevoegde schepen beloofden hier wat aan te doen maar er gebeurde niets. Sommige wagens halen snelheden op de rechte stukken van 80 tot 100 km/u. Veilig ? Tot er eens een kind oversteekt....Men kent het probleem. Verkeersremmers en regelmatige snelheidscontroles.
Jacques
0 0
Meld je aan om te reageren
Op sommige plaatsen gevaarlijk om te fietsen
De fietspaden afzonderen van de rijbaan
Eddy
0 0
Meld je aan om te reageren
Rare boordstenen naast het fietspad waar je 's nachts over kan struikelen.
Wegnemen.. wegmarkering zou voldoende moeten zijn.
Jan
0 0
Meld je aan om te reageren
Te weinig "veilige" fietspaden. Op alle fietspaden wordt veel te snel gereden door pedelecs, steps, en zelfs scooters.
Controle op het misbruik van fietspaden. Fietspaden voorzien voor de rustige toeristische fietser.
Ria
0 0
Meld je aan om te reageren
Ontdek ze allemaal

Veilig Onderweg in het Verkeer

Om de veiligheid op de weg te verbeteren, verzamelden we in het najaar 2023 meer dan 3500 voorstellen! Deze bezorgen we aan alle lokale besturen. Maar daar stopt het niet!

 

Vanaf nu kan je het platform zelf kosteloos gebruiken om voor jouw omgeving of organisatie gegevens te verzamelen!

 

Ontdek de details

Alle berichten