Voir toutes les contributions
Afficher à nouveau de manière aléatoire 24 sur 3690 contributions
Dit is een fietspad in 2 richtingen, in een bocht waar ook 2 straten opkomen. Accident waiting to happen.
Ofwel duidelijker het fietspad in 2 richtingen aangeven, ofwel de fietsoversteekplaats verleggen
S'inscrire pour soutenir
fietspaden zijn niet aangepast - weinig hoffelijk gedrag van automibilisten - verkeerslichten niet ingesteld op fiets
max snelheid ook voor fietsers - fiets voorrang op auto - verkeerslichten instellen op zwakke weggebruiker - max snelheid 25km/uur in bebouwde kom met controle en beboeting.
snelheidsbeperkende maatregelen in woongebieden
S'inscrire pour soutenir
Druk kruispunt met lichten die niet goed afgesteld zijn.
Lichten zo afstellen dat fietsers en voetgangers ongehinderd kunnen oversteken
S'inscrire pour soutenir
Ondanks de heraanleg van de Tiensepoort in Leuven blijft het voor fietsers nog steeds gevaarlijk. Door te weinig plaats voor fietsers, auto's rijden nog als je al groen hebt, teveel fietsers die elkaar op te weinig plaats moeten kruisen.......
Meer plaats geven aan de fietsers. Fietsers mogen het kruispunt schuin oversteken als alleen de zwakke weggebruikers groen hebben..
S'inscrire pour soutenir
Op het kruispunten van de St Truidersteenweg en de afrit Hasselt Zuid. Te veel rode lichten op te kleine afstand.
De lichten van de afrit Hasselt Zuid wegnemen.
S'inscrire pour soutenir
Het wordt te weinig afgeremd zodat vaak oranje/rood genegeerd wordt.
De geplande omvorming van de N49 tot snelweg versneld uitvoeren.
S'inscrire pour soutenir
Het ontbreken van een ringweg is de oorzaak van overvolle wegen in en door Asse, zeker in de ochtend en de (voor)avond maar zeer dikwijls gewoon overdag.
De geplande ringweg zo snel mogelijk afwerken.
S'inscrire pour soutenir
Fietspaden op de weg, auto's vlammen er rakelings voorbij. Kruispunten blijven gevaarlijk, zelfs na een goede poging tot verbetering.
Meer van elkaar gescheiden banen. Nu soms levensgevaarlijk.
S'inscrire pour soutenir
Veel te zwaar verkeer , vrachtvervoer . Veel fietsers en geen fietspad. Veel sluipverkeer en , ondanks midden in de dorpskern geen snelheidsbeperking van 30km/u.
Prioriteit ; instellen van 30 km/u in dorpskern
Vrachtverkeer mijden , met prioriteit zeker in de nachturen
Sluipverkeer ontmoedigen , meer zebrapaden, verkeerslichten zodat route onaantrekkelijk wordt.
S'inscrire pour soutenir
parce que j'y ai eu un accident. En droit, je précise.
Il y a trop de ralentisseur, cela provoque de la distraction et à l'arrivée au rond point les gens ne font plus attention. De plus ce rond point est mal conçu, il est décentré par rapport aux entrées et sorties. De plus la chaussée est dans un mauvais état, à beaucoup d'endroits il faut rouler dans le caniveau pour pouvoir croiser une voiture venant dans l'autre sens, quand ce n'est pas un camion ou un tracteur.
S'inscrire pour soutenir
Teveel ongelukken, 7 plaatsen waar zwakke weggebruikers oversteken, veel teveel verkeer
- snelheid lager ( 50 en aan de oversteek kanaal dertig+deze snelheid controleren
- overgang voor trage weggebruikers met stoplichten ( bv aan Goorweg)
- toename verkeer voorkomen door bv depot van Weerts/carrefour in Kampenhout niet te gunnen ( er worden daardoor 650 vrachtwagenbewegingen per dag voorkomen.)
S'inscrire pour soutenir
9030 Gent, Groenestaakstraat
geen voorrangsweg meer zodat de snelheid kan verminderen
S'inscrire pour soutenir
Ligne droite, trafic très rapide, piste cyclable dans 1 seul sens et en mauvais état. Route difficile à éviter faute de trajets alternatifs
Aménagement de pistes séparées physiquement, dans les deux sens.
S'inscrire pour soutenir
Te veel fietsers op de weg, te weinig fietspaden.
Meer fietspaden in lommel.
S'inscrire pour soutenir
ONOVERZICHTELIJK KRUISPUNT, gevaarlijk situatie voor fietsers
fietsoversteekplaatsen inkleuren (rood), niet tegelijkertijd voor afdraaiend verkeer
S'inscrire pour soutenir
carrefour dangereux car non à angle droit.
Difficile en sortant de la rue de Lantremange de voir les véhicules venant de gauche. Un miroir serait bien utile.
S'inscrire pour soutenir
Er gebeuren vaak botsingen, er komt te veel verkeer langs waardoor er lange rijen ontstaan en mensen proberen in te voegen zonder dat er plaats is.
Rondpunt
S'inscrire pour soutenir
La rue de Pessoux est très fréquentée, axe majeur pour tous ceux qui viennent de la N4, sortie Pessoux, en direction de Rochefort. Il n'est pas rare de voir le radar indicateur de vitesse, à l'entré du village, montrer des vitesses à 3 chiffres.
Le rue de Pessoux traverse le village sur +/- 800 mètres.
1 casse vitesse (grosse bosse tarmac ) est situé à l'entrée du village et oblige bien tous les usagers à ralentir !
2 "coussins" suivent à +/- 250 & 500 mètres. Ils ne servent à rien ! Ils ne ralentissent personne !
Plusieurs solutions :
Mise en place de 3 casses vitesses (grosse bosse tarmac) supplémentaires à +/- 250, 500 & 700 mètres de celui déjà en place.
Mise en place d'ilots "physique" en chicane, tous les 100 mètres pour obliger les véhicules a ralentir !
Mise en place de la priorité de droite absolue sur toute la longueur de la route et pourquoi pas tout le village !
Placement d'un radar de vitesse répressif.
S'inscrire pour soutenir
Afficher à nouveau de manière aléatoire 24 sur 3690 contributions