Voir toutes les contributions
Afficher à nouveau de manière aléatoire 24 sur 3690 contributions
Te snel verkeer, te smal fietspad, geen stoep
Smallere heraanleg straat met asfalt en brede fietspaden/stoepen
S'inscrire pour soutenir
Als je Oostende binnenkomt via de Leopold II laan, is er quasi altijd file door het kruispunt Leopold II laan en de Karel Janssenslaan .
Overstekende voetgangers via zebrapad Leopold II naar Karel Janssenslaan, plaats er een en voetgangerslicht, het zou wonderen doen voor een betere instroming ; de max zou zijn om de rijrichting te wijzigen Karel Janssenslaan van de H.Serruyslaan naar Leopold II ;
S'inscrire pour soutenir
Kruispunt aan Mico , is vrij gevaarlijk
Een goed begin zou zijn , dat voetgangers en fietsers niet kunnen oversteken terwijl auto's moeten afdraaien , dus de lichten afzonderlijk afstellen
S'inscrire pour soutenir
Het Laar en in het verlengde De Oude Landen en aanliggende straten waren oorspronkelijk een landelijk baantje en strtaten tussen de Kapelsesteenweg en de verdere gelegen Veltwijklaan in Ekeren. Het werd in enkele jaren een "sluipweg" . .
Het district en de dienst van de bevoegde schepen beloofden hier wat aan te doen maar er gebeurde niets. Sommige wagens halen snelheden op de rechte stukken van 80 tot 100 km/u. Veilig ? Tot er eens een kind oversteekt....Men kent het probleem.
Verkeersremmers en regelmatige snelheidscontroles.
S'inscrire pour soutenir
Auto en fietsverkeer en voetgangers niet gescheiden van elkaar.
Een rond punt
S'inscrire pour soutenir
Omdat ik daar bijna maandelijks ongevallen zie/hoor gebeuren. Vaak tussen fietsers/auto, maar ook brommers, auto's onderling...
De Mechelsesteenweg volledig 50 km/u maken. Wegverhogen toevoegen. Conflictvrij kruispunt maken.
Er passeert heel veel verkeer, dus er moet serieus ingezet worden op de veiligheid.
S'inscrire pour soutenir
zeer veel vrachtverkeer ( een muur van vrachtwagens ) en buiten de spitsuren , 's nachts en tijdens de weekenden wordt er zeer snel gereden
trajectcontrole tussen de kruispunten Nieuwstraat - Zandstraat en Nieuwstraat - Rozendaal.
eventueel plaatsing van snelheidscamera's
S'inscrire pour soutenir
Geen snelheidsremmers waardoor frequent te vlug gereden wordt. De weg wordt vaak gebruikt door fietsers.
Meer snelheidscontroles
S'inscrire pour soutenir
Placer un feu pour les piétons afin de fluidifier le trafic en provenance de Salzinnes qui est devenu un enfer depuis le réaménagement du Grognon
Un feu pour les piétons et rétablir les 2 bandes pour entrer dans le rond-point
S'inscrire pour soutenir
Er zijn op de Plantin Moretuslei enkele zijstraten zonder verkeerslichten , fiets en voet paden en afslaande auto's die niet altijd oplettend zijn voor doorgaande voetgangers en fietsers.
Een flitslicht om aankomende voetgangers of fietsers te signaleren aan verkeer dat af wil slaan
S'inscrire pour soutenir
Je komt Plantin en Moretus, Borgerhout op Ring richting Gent en je moet op kort stuk 2 baanvakken (die naar A12en E19 ) kruisen om op baanvak rechtdoor naar Gent te geraken! Niet veilig met vrachtwagens die ook keuze maken links/rechts
Niet direct een oplossing
S'inscrire pour soutenir
Met die lang durende werken weet het verkeer niet goed waar ze heen moeten
Beter markeringen en de verkeers lichten beter afstellen
S'inscrire pour soutenir
Te veel (vracht) verkeer
1) Minder subsidies voor bedrijfswagens 2) een fatsoenlijk openbaar vervoer 3) geen vrachtverkeer op zondag 4) belasten per km dat je rijdt (met vermindering indien het voor het werk is waarbij je werkplaats moeilijk bereikbaar is met openbaar vervoer 5) geen besparingen meer bij de Lijn of de N MBS, integendeel: meer geld
S'inscrire pour soutenir
Vraiment controller les trottinettes ! Elles roulent sur les trottoirs, les passages piétons, en duo, sont abandonnées partout.
Bannir la trottinettes de nos villes et mettre des amendes réelles à ces utilisateurs
S'inscrire pour soutenir
Steenovenstraat-Pundershoek en Veldstraat-Hoofdstraat: met kinderen veilig oversteken is soms niet gemakkelijk, er is nergens een oversteekplaats
zebrapaden aanleggen
S'inscrire pour soutenir
onvoldoende respect van de verlaagde max snelheid van 30 km/u- gewijzigde voorrangsregels die nog niet gerespecteerd worden-heel slechte zichtbaarheid
Vermits de zichtbaarheid niet kan verbeterd worden omwille van de bebouwing tot aan het kruispunt lijkt het plaatsen van goede spiegels een aangewezen oplossing
S'inscrire pour soutenir
geen fietspaden - geparkeerde voertuigen naast de baan/op de baan - drukke verbindingsas tussen 2 deeldorpen - vooral tijdens de school erg gevaarlijk
heraanleg ganse plein met aanleg van fietspaden en parkeerplaatsen voor de bewoners
S'inscrire pour soutenir
te veel auto's en fietsers
stipter openbaar vervoer, zal automatisch zijn als er minder auto's zijn, maar ik zie dat nog niet gebeuren !
S'inscrire pour soutenir
Door het zeer slechte wegdek is het gevaarlijk rijden voor fietsers en automobilisten. Voetpaden zijn smal en oneffen waardoor ze niet overal toegankelijk zijn voor buggy en rolstoelgebruikers.
Voetpaden en straten vernieuwen.
Aparte strook voor elektrische fietsen en steps
S'inscrire pour soutenir
Op sommige plaatsen , nemen de voethangers en fietsers zonder kijken de voorrang
Meer toezicht en betere borden ... ook voorhangswegen meer aanduiden
S'inscrire pour soutenir
La partie de la rue de Beyseghem située en face de l'Athénée des Pagodes (1120 et 1020 Bruxelles) n'est pas sûre parce que les véhicules ne respectent pas du tout cette zone 30 (déjà pas respectée lorsqu'elle était en zone 50).
* transformer la rue en zone partiellement piétons (laisser l'accès aux riverains ?
* prévoir un radar ?
* installer des ralentisseurs (j'aime moins) ?
S'inscrire pour soutenir
Afficher à nouveau de manière aléatoire 24 sur 3690 contributions