Er werden al 3690 voorstellen ingediend
Waar kan het verkeer volgens jou veiliger?
Samen veilig onderweg in het verkeer?
Deel het project en versterk je stem
Dit platform kosteloos gebruiken?
Ontdek de details
Ontdek alle voorstellen op de kaart
Jullie voorstellen voor veiligere mobiliteit
Zeer slechte oversteekplaats voor fietsers vanuit de Meesterst naar Nieuwkerkenst Als je oversteekt rij je op een borduur om op het fietspad te komen.
Borduur weg doen om veilig op het fietspad te kunnen komen,
Meld je aan om te reageren
geen zebrapad (vroeger wel) men komt van alle richtingen (bussen-fietsers-voetgangers)
terug een zebrapad als je het kruidvat verlaat
Meld je aan om te reageren
- veel auto verkeer in de winkelstraat. - zichtbaarheid op kruispunten zeer slecht door geparkeerde wagens
- winkelstraat autoluw maken.
- parkeerverbod uitbreiden aan kruispunten
Meld je aan om te reageren
Conflict met fietsers … is volgens mij niet veilig
Voorrang aan fietsers geven lijkt me noodzakelijk
Meld je aan om te reageren
Aan de lichten van de op-en afrit Oostkamp, is de duur van dat het groenlicht voor de fietsers te kort.
Lichten aanpassen, controle bij Van Der Valk of de bestuurders die uit de richting van de brug komen , doorrijden en het rondpunt nemen en zo terugrijden om de oprit van Van Der Valk op te rijden. Velen stoppen aan de oprit om de oprit op te rijden, dat mag niet, want er is een doorlopende witte lijn en het verkeer wordt opgehouden om de tegenliggers door te laten. Dat is niet de enige oorzaak. Dat zou onderzocht moeten worden.
Meld je aan om te reageren
Torhoutsesteenweg in Oostende , te druk verkeer en weg te smal wegens busstrook . Levensgevaarlijk bij oversteek of afslag naar winkelcentrum, vooral voor fietsers en voetgangers .
Meer en betere oversteekplaatsen voor fietsers en voetgangers . Er bevinden zich bijna geen zeebrapaden .
Meld je aan om te reageren
Veilig Onderweg in het Verkeer
Om de veiligheid op de weg te verbeteren, verzamelden we in het najaar 2023 meer dan 3500 voorstellen! Deze bezorgen we aan alle lokale besturen. Maar daar stopt het niet!
Vanaf nu kan je het platform zelf kosteloos gebruiken om voor jouw omgeving of organisatie gegevens te verzamelen!