nl
  • Français
  • Nederlands
Registreer Aanmelden
Doe mee met de bevraging Ontdek alle voorstellen Gebruik de data en het platform
Meer informatie
Over het project Over ons Contacteer ons Spelregels
nl
  • Français
  • Nederlands
Registreer Aanmelden
Doe mee met de bevraging Ontdek alle voorstellen Gebruik de data en het platform
Meer informatie
Over het project Over ons Contacteer ons Spelregels

Ontdek en steun de ingediende voorstellen hieronder

Toon opnieuw willekeurig 24 van de 3690 bijdragen
te veel auto's slaan hier af waar het niet mag, geen probleem van aanduiding maar van onoplettendheid van de chauffeurs
misschien fysieke onmogelijkheid creëren om het afslaan onmogelijk te maken
Luc
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Fietsers, bussen en auto's kruisen elkaar.
Kruispunt conflictvrij maken tussen enerzijds auto's en bussen en anderzijds fietsers.
Monique
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Fietsers op de rijbaan Voetgangers op de rijbaan
Gescheiden fietspad Gescheiden voetpad
Marc
0 0 0
Meld je aan om te reageren
omdat de elektrische fietsen, de auto's, vrachtwagens, bestelwagens te vlug rijden
meer controle (agenten, camera)
Claudine
0 0 0
Meld je aan om te reageren
TE VEEL AUTOS DIE Die de 30 KM LIMIET NIET RESPECTEREN. . Dit geldt ook voor fietsers en dan nog 50% zonder licht in het donker
Meer politiecontroles die ook overtreders beboet
Luc
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Aucune piste cyclable, beaucoup de parking en double file, le tram se confond avec la route et ce qui fait la différence est dangereux pour les cyclistes qui veulent dépasser les parkings en double file.
Plus de voiture (sauf local), plus vert, trotoire plus large avec pistes cyclables.
Kenneth
0 0 0
Meld je aan om te reageren
de voorrangsregels worden enige tijd geleden aangepast maar bijna niemand kent ze of respecteert ze. Auto's en vrachtwagens rijden zomaar erdoor
ofwel een gewoon kruispunt ofwel terug het rond punt van vroeger
Nele
0 0 0
Meld je aan om te reageren
veel te druk
minder oversteek plaatsen
Eddy
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Zowel autobestuurders als fietsers denken dat ze baas zijn op de weg
Respect voor iedereen
Michaël
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Heel druk, veel fietsers. Fietspad niet afzonderlijk van rondpunt
Fietspad nog duidelijker aangeven. Laten weten aan de automobilisten dat dit gevaarlijk punt is
Frederike
0 0 0
Meld je aan om te reageren
te veel bedrijven en scholen?
een ringweg rond Brssel zoals ïn Parijs?
Maria
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Het is overal niet meer veilig in het verkeer, teveel auto's/camions op de baan, De verschillende zones,zone 30 is te traag, enkel nodig aan de school
Apart rijvak voor de camions misschien Zone 30 terug aanpassen naar wat het vroeger was
Martine
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Het fietspad langs het Zuidervaartje loopt dood. De fietsers moeten naar links zwenken en komen op de smalle rijbaan met dubbele rijrichting terecht.
Markeren fietsersstrook
Paul
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Sortie d'école (1200 élèves/jour) Pas de passage pour piétons et véhicules roulant vite.
Ralentisseur et passage pour piétons
Vincent
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Ik kan geen zone aanduiden waar het verkeer meer of minder veiilig is. Alles hangt af van de ervaring en het inschattingsvermogen van de chauffeur.
Ook hier is er geen "beste oplossing." De bekwaamheid, de rijvaardigheid en de ervaring van de chauffeur zijn belangrijk. Ik heb in een vorig leven als vertegenwoordiger meer dan 1 miljoen KM gereden. Maar dat is jaren geleden. Het verkeer is drukker en complexer geworden. Veel meer onervaren chauffeurs begeven zich in het verkeer. Oplossing ? Ervaring opdoen, verstandig handelen en er altijd "het koppeke bijhouden."
Eddy
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Fietsen en steps op het voetpad. Lichten voor voetgangers zeer kort groen zodat een dubbele baan niet in één keer kan overgestoken en sommige voetgangers snel door het rood lopen
Zwaar optreden tegen fietsers en steps. Voetpaden breder en niet smaller maken naast zeer brede fietspaden. Groen licht voor voetgangers aan brede banen langer.
Françoise
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Possibilité de roule à vive allure alors qu'il y a des chevaux et enfants à l'endroit indiqué. De manière générale, route où les gens vont très vite!
Rétrécissement route + petit plateau sur lequel on passe à une seule voiture.
Mp
0 0 0
Meld je aan om te reageren
La rue de Pessoux est très fréquentée, axe majeur pour tous ceux qui viennent de la N4, sortie Pessoux, en direction de Rochefort. Il n'est pas rare de voir le radar indicateur de vitesse, à l'entré du village, montrer des vitesses à 3 chiffres.
Le rue de Pessoux traverse le village sur +/- 800 mètres. 1 casse vitesse (grosse bosse tarmac ) est situé à l'entrée du village et oblige bien tous les usagers à ralentir ! 2 "coussins" suivent à +/- 250 & 500 mètres. Ils ne servent à rien ! Ils ne ralentissent personne ! Plusieurs solutions : Mise en place de 3 casses vitesses (grosse bosse tarmac) supplémentaires à +/- 250, 500 & 700 mètres de celui déjà en place. Mise en place d'ilots "physique" en chicane, tous les 100 mètres pour obliger les véhicules a ralentir ! Mise en place de la priorité de droite absolue sur toute la longueur de la route et pourquoi pas tout le village ! Placement d'un radar de vitesse répressif.
Carl
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Er is geen invoegstrook, het zicht op de hoofdweg is slecht door de scherpe hoek.
een invoegstrook maken
Medard
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Brug is veel te smal, tweerichting voor auto's én fietsers is ronduit gevaarlijk. De voetpaden op de brug zijn zo smal dat voetgangers mekaar niet kunnen kruisen.
Eenrichtingsverkeer staduitwaarts, zodat de auto in het midden rijdt, fietsers links en rechts kunnen passeren en voetgangers een iets bredere stoep krijgen.
Rosita
0 0 0
Meld je aan om te reageren
In de Kerkstraat in Lommel, een drukke winkelstraat, is gemotoriseerd verkeer nog steeds toegelaten. Dit leidt tot erg gevaarlijke toestanden vooral voir de zwakke weggebruiker.
Het centrum van Lommel volledig verkeersvrij maken voir gemotoriseerd verkeer.
Pierre
0 0 0
Meld je aan om te reageren
De Boterlaarbaan kruist de Van Strijdoncklaan 3x, 3 onveilige locaties, nergens zebrapaden. De Van strijdoncklaan is in Deurne 350 m, 70 km p. u., want beheerd door AWV dat geen cijfers heeft over de vele ongevallen daar en claimt dat het veilig is.
50 km per uur; zebrapaden controle
0 0 0
Meld je aan om te reageren
bepaalde kruispuntenn zijn ok, maar er zijn er andere waar zwakke weggebruikers (voetgangers) ernstige risico's lopen.
een betere timing van de verkeerslichten (zoals bij kruispunt Elizabethlaan/Torhoutsesteenweg) voor kruispunt aan Petit Paris
0 0 0
Meld je aan om te reageren
trop de dealers
plus de policiers en ville
Gus
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 3690 bijdragen

Nog vragen of opmerkingen?

veiligonderweg@bpart.be

Doe mee met de bevraging

Ontdek alle voorstellen

Gebruik de data en het platform

Meer informatie

Over het project
Over ons
Contacteer ons
Spelregels
Toegankelijkheid
|
Algemene voorwaarden
|
Uw privacy
|
|
Bpart 2025

We maken gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken. Met analytische cookies kunnen we het gebruik van deze website beter begrijpen en verbeteren. Je kan analytische cookies weigeren of aanvaarden.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.