nl
  • Français
  • Nederlands
Registreer Aanmelden
Doe mee met de bevraging Ontdek alle voorstellen Gebruik de data en het platform
Meer informatie
Over het project Over ons Contacteer ons Spelregels
nl
  • Français
  • Nederlands
Registreer Aanmelden
Doe mee met de bevraging Ontdek alle voorstellen Gebruik de data en het platform
Meer informatie
Over het project Over ons Contacteer ons Spelregels

Ontdek en steun de ingediende voorstellen hieronder

Toon opnieuw willekeurig 24 van de 3690 bijdragen
afslag E34 niet aangeduid richting Zeebrugge
wegsignalisatie voldoende en duidelijk aanpassen
Paul
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Drukke baan om te dwarsen tijdens de spitsuren! Beter zou een rotonde zijn!
Een rotonde of slimme verkeerslichten
Lena
0 0 0
Meld je aan om te reageren
bepaalde kruispuntenn zijn ok, maar er zijn er andere waar zwakke weggebruikers (voetgangers) ernstige risico's lopen.
een betere timing van de verkeerslichten (zoals bij kruispunt Elizabethlaan/Torhoutsesteenweg) voor kruispunt aan Petit Paris
0 0 0
Meld je aan om te reageren
geen goed fiets straten
veilige fiets straten
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Te veel zones 30 waardoor chauffeurs sneller gaan rijden eens die zones voorbij
Zone 30 rond scholen enkel tijdens de schooluren en in het centrum 50 toelaten
Rik
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Uitgang Albert Hein is druk op sommige momenten. De wagens die richting Wilrijk moeten zouden een stukje richting stad moeten rijden op de Elisabethlaan en dan terugkeren. Dat doen ze niet en rijden over een volle witte lijn naar de overkant.
Het moet duidelijk zijn wat mag en wat niet.
Wim
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Trop de carrefour
Voiture pair 1 jour Voiture impair deuxième jour
Annie
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Te veel verkeer.
Blok rijden.
Annette
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Weg veel te smal voor auto's en fietsers. Tevens geen voetgangerspad aanwezig, deze moeten ook op de weg lopen
Gescheiden fietspad en voetpad
Hans
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Als je van de (overdekte) fietsersbrug komt en de Tivolistraat wil oprijden, heb je totaal geen zicht op ander aankomend verkeer op Tivolistraat
Oplossing : ervoor zorgen, dat je vanop de brug al zicht hebt op het doorgaand verkeer (fietsers en andere) voor je aan de Tivolistraat komt, zodat je weet of je veilig de Tivolistraat kan oprijden. Zicht wordt nu belemmerd door struiken, bomen en overkapping van de fietsersbrug
Inge
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Slecht fietspad en gevaarlijke combinatie met tramsporen naar hun stelplaats
Een fietspad in een rechtelijn vanaf brug over spoorwegen tot aan richting zwaaikom richting Bredene . Zodat de vele tramsporen richting stelplaats niet meer moeten kruisen!
Guido
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Afrittencomplex aalst. Te korte invoegstroken. Geen duidelijke aanduiding.
Aanpassing doorlopende witte lijnen en stippellijnen. De bedenkers ervan eens de baan opsturen en niet laten beslissen van achter een bureautje
Paula
0 0 0
Meld je aan om te reageren
veel gevaarlijke punten door roekeloos rijgedrag van particulieren op landbouwwegen
zwaar bestraffen bij overtredingen op deze wegen
Jean-paul
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Een veelgebruikte oversteekplaats voor fietsers zonder verlichting.
Betere verlichting en signalisatie van deze oversteekplaats.
Bart
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Te druk en lichten nodig.
Verkeerslichten.
Ronny
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Vele zwakke weggebruikers en gemotoriseerd verkeer op dezelfde smalle baan zonder fietspaden. Fiets- en wandelroutes tussen vaart en bos.
Trajectcontrole, fietsstraat maken enkel plaatselijk verkeer toelaten. Snelheid naar 30 km/u brengen.
Swim
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Veel vrachtverkeer en een tweerichtingsfietspad dat groen heeft samen met het rechts- en linksafslaand verkeer
Conflictvrije verkeersregeling, waarbij het fietspad samen groen heeft met het rechtdoorrijdend verkeer op de N371. Voor het linksafslaand verkeer komende van de N31 kan er een aparte groenfase zijn (er is nu al een verlengde groenfase met ontruimingspijl, de totale cyclus hoeft dus niet veel langer te duren). Het verkeer komende van Brugge dat rechtsaf slaat naar de Kolvestraat kan groen krijgen samen met het verkeer uit de Kolvestraat.
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Er rijden teveel fietsers in de binnenstad en deze kennen de verkeersregels niet waardoor het gevaarlijk wordt voor de auto en voetganger.
Terug les geven rond hoe zijn de regels in het verkeer.
Heidi
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Er is geen deftige fietspad langs de baan
Bouwen van een fietspad die afgescheiden is van de rijvakken voor auto's
Silke
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Door wegenwerken zijn rijstroken te smal voor vrachtwagens en verdringen personenwagens. Ze nemen een dubbel baanvak zonder aan te geven. Waarom worden de vrachtwagens niet omgeleid als ze groot zijn?
Verplichte omweg voor zwaar verkeer boven bepaalde tonnage
Jacques
0 0 0
Meld je aan om te reageren
virage sans visibilité rue tout juste pour deux voitures. de plus les véhicules stationnent sur toute la longueur de la chaussée rendant le croissement impossible.
mettre en sens unique en montant la rue.
Andre
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Sommige plaatsen niet veilig: aansluiting boudewijnlaan met ring in Leuven
Lichten
Willy
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Les sens de circulation qui change ; le trottoir en terre battue impraticable avec une poussette et absolument sécurisé. Les voitures montent sur le trottoir pour tourner. Il y a déjà eu beaucoup d'accident à cet endroit.
Sécuriser le trottoir et le rendre praticable. Indiquer clairement un céder le passage sur l'avenue Denayer (ou beaucoup de conducteurs roulent trop vite)
Katia
0 0 0
Meld je aan om te reageren
Het verkeer dat van de ring komt gaat te snel en daardoor te vlot over de volle lijn
Fysieke scheiding en langere aanloopstrook om beide verkeerstromen op elkaar af te stemmen qua snelheid
0 0 1
Meld je aan om te reageren
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 3690 bijdragen

Nog vragen of opmerkingen?

veiligonderweg@bpart.be

Doe mee met de bevraging

Ontdek alle voorstellen

Gebruik de data en het platform

Meer informatie

Over het project
Over ons
Contacteer ons
Spelregels
Toegankelijkheid
|
Algemene voorwaarden
|
Uw privacy
|
|
Bpart 2025

We maken gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken. Met analytische cookies kunnen we het gebruik van deze website beter begrijpen en verbeteren. Je kan analytische cookies weigeren of aanvaarden.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.