Nous utilisons des cookies fonctionnels qui sont nécessaires au bon fonctionnement du site Web. Les cookies analytiques nous permettent de mieux comprendre et améliorer l'utilisation de ce site Web. Vous pouvez refuser ou accepter les cookies analytiques.

Vous pouvez découvrir comment nous traitons ces infos dans notre politique de confidentialité et de cookies.

En toute sécurité

3690
22

Ces idées ont déjà été envoyés

Aléatoire Populaire Récent
Afficher à nouveau de manière aléatoire 24 sur 3690 contributions
Wil je van de Kempische Steenweg, uit noordelijke richting, naar de Genkersteenweg, zie je heel moeilijk het verkeer dat van de brug komt af gereden.
Je kan moeilijk de auto's zien aan wie je voorrang moet verlenen door de scherpe hoek. Voertuigen verdwijnen achter je deurstijl. Als je een passagier hebt, zie je helemaal niets meer. Misschien de bocht aanpassen zodat je rechter op het aansluitstuk komt en daardoor een beter zicht hebt. De vangrails aanpassen? Voor de recente aanpassingen waren de vangrails misschien lager? Spiegels misschien??
Marleen
0 0
S'inscrire pour soutenir
Te smalle wegen, geen fietspad. Onfatsoenlijke verkeersgebruikers.
Sommige wegen eenrichting verkeer toepassen.
Soesma
0 0
S'inscrire pour soutenir
Placement d'un rétrécissement sur la route Neuville ayant la priorité de droite sur chevron, rendant l'endroit plus dangereux qu'avant. Le placement du rétrécissement est de plus mal renseigné par le panneau.
Retirer le rétrécissement et supprimer la priorité de droite pour Neuville. Placement d'un signal B1. Céder le passage et du signal B3. Signal annonçant le signal B1 à la distance approximativement indiquée. Donc rendre la priorité à chevron sur Neuville.
Roger
0 0
S'inscrire pour soutenir
Fietsers moeten de straat schuin oversteken.
Schaf de schuine oversteekplaats af, en verplicht fietsers om aan het rood licht (15m verder) over te steken.
A.
0 0
S'inscrire pour soutenir
Volledige fietspad v Olympiadelaan tot Sassenhout is dubbelrichting, géén afscheiding van rijbaan (groot stuk 70km/u). Gevaarlijk richting Poederlee!
Afscheiding maken tussen fietspad en rijbaan + auto's overal 50km/u
Carla
0 1
S'inscrire pour soutenir
veel te kleine rotonde, zeker als je de binnenstrook wil gebruiken. Neem een voorbeeld bij de gemeente Hulst. DE ongedisciplineerde fietsers.
rotonde weg en lichten plaatsen
Noël
0 0
S'inscrire pour soutenir
Onveilig fietspad en auto's snel rijden geen bebouwde kom ik schoolomgeving
Aparte fietspad. Zone 50 uitbreiden
Ilona
0 0
S'inscrire pour soutenir
Slechte staat van de fietspaden
Aanleg van nieuwe aparte verhoogde fietspaden
Annie
0 0
S'inscrire pour soutenir
différents sens de circulation non respectés.
C'est imputable à l'indiscipline et l'inattention de certains usagers
0 0
S'inscrire pour soutenir
Vele zwakke weggebruikers en gemotoriseerd verkeer op dezelfde smalle baan zonder fietspaden. Fiets- en wandelroutes tussen vaart en bos.
Trajectcontrole, fietsstraat maken enkel plaatselijk verkeer toelaten. Snelheid naar 30 km/u brengen.
Swim
0 0
S'inscrire pour soutenir
Malgré les nouveaux marquages au sol les véhicules qui tournent à gauche se croisent dangereusement au centre du carrefour.
Le mieux serait un rond-point. À défaut il faudrait mieux signaler et encourager l'utilisation des îlots existants et jamais utilisés même pas la police
Cécile
0 0
S'inscrire pour soutenir
Het is onduidelijk aangegeven dat de Van Iseghemlaan een fietsstraat is en de maximumsnelheid 30 km
Betere signalisatie
Lief
0 0
S'inscrire pour soutenir
Voor de fietsers is dit een echte ramp, wie langs de Durme rijd en wil oversteken richting Molsbroek riskeert zijn leven
Het autoverkeer zou via een nieuwe brug naar het open terrein van het slachthuis daar naar de oude baan kunnen, maar ja de bouwfirmas hebben het hier voor het zeggen
Louis
0 0
S'inscrire pour soutenir
Fietsers hebben niet genoeg tijd om over te steken nu zit je soms vast in het midden, OP de tramsporen
meer tijd voor fietsers om over te steken
Veerle
0 0
S'inscrire pour soutenir
Route en assez mauvais état. Les gens roulent trop vite. La rue est devenue depuis cette année entièrement prioritaire et les quelques bacs à fleurs qui ralentissait le trafic ont été élevés. Mauvais marquage sur la route.
Refaire la route et adapter le marquage au sol. Insister sur la zone 50km/h. Y inclure une piste cyclable claire. Chicanes en béton ou dos d'âne.
Mihai
0 0
S'inscrire pour soutenir
Entrée et sortie au même niveau
Une entrée, une sortie, mais peu de place
mi
0 0
S'inscrire pour soutenir
Fietspad is te smal en in slechte staat
Zelfde snelheid langs beide kanten van de weg Bijkomende politiecontroles Zoals op veel plaatsen verbetering weginfrastructuur Zelfde visie voor 'gedeelde' straten door verschillende gemeenten
Steven
0 0
S'inscrire pour soutenir
Les voitures et surtout les camions y roulent trop vite depuis le Ravel vers Merbes. Surtout en dehors des heures de pointes
installation d'un LiDAR ou d'un flash permanent avant l'ancienne gendarmerie. Ou même d'un feu rouge qui a pour but de faire ralentir les véhicules, comme on peut en voir en France. Quand les voitures ralentissent il passe au vert.
Julie
0 0
S'inscrire pour soutenir
Grande circulation le matin, les gens ne respectent pas les priorités, le carrefour devrait être un rond point
Rond point
Gauthier
0 0
S'inscrire pour soutenir
fietspaden te slecht
bestaande fietspaden verbeteren envernieuwen
Willy
0 0
S'inscrire pour soutenir
Alles en iedereen rijdt of stapt door elkaar
Het volledige plein moet hertekend worden met aparte trajecten voor voetgangers, aparte trajecten voor fietsers (en gescheiden van de voetgangers), de trams behouden voorrecht op alles, de auto's moeten makkelijker naar en uit de parkings kunnen.
Antonine
0 0
S'inscrire pour soutenir
Slecht afgestelde verkeerslichten. Bushalte vlakbij oversteekplaats.
Bushalte verplaatsen, meer tijd tussen lichten voor voetgangrs en auto's
Gitta
0 0
S'inscrire pour soutenir
te veel regels en beperkingen
geen regels en gewoon laten rijden
Tuur
0 0
S'inscrire pour soutenir
Vaak problemen met fietsers die rotonde volgen en afslaande auto's en vrachtwagens
Fietspad beter scheiden van rijbaan en voorrangsregeling aanduiden.
Dolf
0 0
S'inscrire pour soutenir
Afficher à nouveau de manière aléatoire 24 sur 3690 contributions